divendres, 24 de juny del 2022

Bon estiu!!!

 Hello famílies!

Aquest primer curs junts, ha arribat i amb ell l’inici de l’estiu i de les vacances. Ja sabeu que m’hagués agradat poder-vos fer l’entrada abans, però ha estat impossible.

Petits meus, no vos feu a la idea de quant vos trobaré a faltar durant aquests mesos. Per mi signifiqueu molt, ja que hem creat un vincle que és irrepetible. Vosaltres amb les vostres abraçades, besades, somriures, dibuixos, converses,... m’heu fet la mestra més feliç i afortunada del món.

Gràcies per ajudar-me a créixer tant personalment com professionalment. Pens amb vosaltres cada dia, i sempre que ho faig es dibuixa un somriure a la meva cara. Gràcies a vosaltres he pogut millorar molt, m’heu motivat amb els vosaltres interessos, les vostres ganes d’aprendre dia rere dia i també, m’heu donat il·lusió i motivació, ganes i coratge de fer coses noves i diferents.

Ara si, arriba el moment de separar-nos per uns mesos, però ho faig confiant que gaudireu molt, aprendreu molt, vos divertireu i quan ens tornem a retrobar sereu tan espontanis i afectuosos com sou sempre.

Però no me puc acomiadar, sense abans donar-vos les gràcies per com vos heu portat i vos porteu amb mi famílies, SOU UNA PASSADA. Estic molt orgullosa de la petita família que hem creat i ja sabeu que estic i estaré per vosaltres.

Gracies per ajudar a omplir aquests petits pots amb tan bona confitura!

Fins al setembre.

Petra






gràcies per tot, junts formen un gran equip!!!!! the best team!!

 
Les nines i els nins de l'aula de 3 anys vos desitjam un bon estiu!!!!

2 comentaris:

  1. Quina sort han tengut aquests menuts de topar amb tu!!

    ResponElimina
  2. Por favorrrr , pero si eres todo un amor !! A descansar y a disfruta del verano . Y en septiembre con las pilas cargadas !! Un besazo Petra. 😘😘

    ResponElimina

Així hem acabat el mes de novembre

  Estimades famílies, Ja hem acabat el mes de novembre i ja ens encaminem cap als darrers dies d’aquest primer trimestre. Aquest mes hem...